Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl

Łukasz Kalmus napisał:

Długa tegoroczna zima nie pozwalała ani na starty ani na treningi, dlatego gdy tylko pojawiła się sprzyjająca pogoda ruszyłem na zawodnicze zmagania. Tym razem moim celem była tura Sensas Challenge w Bełchatowie.

Już na Słoku chciałem zapewnić sobie awans do finału, który odbędzie się w Częstochowie.

Na łowisku Słok łowiłem już kiedyś na zawodach z cyklu GPP. Wtedy wyniki były mizerne, a to nauczyło mnie pokory do tej trudnej technicznie wody.

Kilka słów o taktyce. Wraz z Tomkiem Solką postanowiliśmy łowić bardzo podobnie. Przygotowaliśmy 8 kg gliny i po 1,5kg mieszanki spożywczej na bazie Sensasa Gardons i Noir. Obie mieszanki podaliśmy osobno.

Na początek wrzuciliśmy nieco ponad połowę mieszanki, resztę zostawiliśmy na intensywne donęcanie. W zapasie mieliśmy także dużo gotowanych konopi, którymi strzelaliśmy z procy.

tekst alternatywny

Na topach przygotowałem zestawy od 0,2 do 1 grama z wysoko ułożonym obciążeniem głównym. Całość uzupełniał 20 cm przypon na żyłce 0,08 mm z haczykiem numer 20. Ponadto rozłożyłem matchówki z wagglerami dociążonymi wstępnie.

Po bombardowaniu łowiska kulami zanętowymi dorzuciłem płociom trochę klejonego jokersa z gliną.

Sygnał startu i wyjazd tyczką. Zestaw ustawia się, wędka na supporcie i... pierwsze branie. Zgodnie z bełchatowską klasyką odczekałem 3 sekundy i zaciąłem.

Pierwsza płoć na haku. Szybki hol, odhaczenie i kolejny wyjazd i kolejna płoć. Strzał z konopi i kolejna. I tak 6 pod rząd.

tekst alternatywny

Potem niestety zaczęły się kłopoty, ponieważ sąsiedzi regularnie odławiali płocie a w moim łowisku pojawiły się okonie oraz jazgarze. Próbowałem różnych sposobów: zmiany gruntu, donęcania, zmiany przynęt... Ale wciąż brały tylko małe pasiaki.

Starałem się także sprawdzić linię rezerwową na matchówce - przyniosła mi ona jednak tylko jedną płoć.

Pod koniec zawodów płocie znów zameldowały się w moim łowisku, ale było już za późno na odrobienie strat. Z wynikiem 2655 gram zakończyłem zawody na 13 miejscu w sektorze.

tekst alternatywny

Kolejny raz Bełchatów nauczył mnie pokory. Nie udało mi się jednak wyjaśnić jakie błędy popełniłem tego dnia i to przyprawia mnie o największy ból głowy.

Zwycięzcą zawodów okazał się Marcin Stańczyk z Teamu Sensas.